[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 beta1 WEBCAM sorunu

Fatih Genç komuthan at gmail.com
23 Kas 2006 Per 01:48:30 EET

konsol ekranını açın su yazıp enter a basın ve ardından root şifrenizi girin
şifre girdikten sonra nano/etc/hotplug/blacklist yazıp enter a basın
açılan text dosyasında yön tuşları ile en alta gelin ve zc0301 yazın
ardından ctrl+x e basın ve e harfine basın ardından antera basın
bilgisayarı yeniden başlatın sorun düzelecektir

22.11.2006 tarihinde soner <soneratar at gmail.com> yazmış: