[Pardus-kullanicilari] pisi guncelleme....

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
23 Kas 2006 Per 00:14:08 EET

1.1 li sürümlerde pisi grafik arayüzün hatalı olması, çoklu paket
seçimlerinde hataşar yaratması nedeniyle meren' den bu yana ata' ya
kadar pisi ile olan tüm pisi işlemlerini konsoldan yürüttüm. ata ile
birlikte şirketim kurumsal olarak pardusa geçip bütün makinelere
kurulunca, deneme amacıyla her update de bir makinede grafik arayüzden,
bir makinede konsoldan güncelleme yapıyor, daha sonra diğer tüm
makinelere grafik arayüzden uyguluyorum ve ne yalan söyleyeyim meren -
a3 arası hatalardan hiçbirini ata da görmedim.

yazışmalarınızı takip ettiğimde yaşadığınız olayın zamanlama ile ilgili
olduğunu düşünüyorum ben de..

laf pisi' den açılmışken.. pisi update yada yükleme yaptığında yükleme
durum penceresi grafik arayüzün kullanımını kilitliyor.. oysa ben
yükleme işlemi sürerken diğer kategorileri de gezip kafamda bir yükleme
listesi oluşturmak istiyorum.. örneğin ilk olarak ağ seçeneğine girdim
ve iki üç paketi yükledim.. onlar yüklenirken diğer kategorileri gezip
neler var baksam, kafamda bir taslak hazır olsa, pisinin işi biter
bitmez kafamda seçtiğim paketleri işaretlesem zamandan tasarruf etmez
miyim diye de düşünüyorum..

siz ne dersiniz?