[Pardus-kullanicilari] pisi guncelleme....

Can can_linux at superonline.com
22 Kas 2006 Çar 22:56:33 EET

Az önce güncellemeleri göster diyerek  pisiyi gui den çalıştırdım. Birşeyleri
güncelledi. Sonra(1dk sonra) gezegene girdim beta2 yazısını görünce,
konsoldan pisi up yaptım :

 root at pardus can # pisi up
Depolar güncelleniyor
* pardus-1.1 deposu güncelleniyor
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 B/s [??:??:??] [bitti]
pardus-1.1 deposu için güncelleme yok.
Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler
yükseltilecek:baselayo
ut grub nano libpng coreutils vixie-cron
Bu paketler yükseltilecektir: essential xine-lib alsa-utils nvidia-glx kernel
rt                                                         73 grub tasma
squashfs-tools rt2400 madwifi-ng lirc-drivers cups rt61 pardus-sup
port hal alsa-driver nano konversation fnfx acx100 ndiswrapper rt2570 gl117
core                                                         utils vixie-cron
id3lib lirc libpng nvidia-kernel openldap-client baselayout kde
pim macromedia-flash ntp-client artwork kdebase ltmodem flightgear-data-base
ace                                                         rhk dejavu-fonts
zemberek-server fuse mplayer xmoto eciadsl cmake nvidia-tools t
ls chromium-data qt glaxium lmpcm_usb kdelibs gspca ipw3945 openoffice kaptan
km                                                         player slmodem
mjpegtools ipw3945-daemon rt2500 ungrab-winmodem kde-i18n-nl pwc
Paket(ler)in toplam boyu: 316.30 MB
Bağımlılıklar yüzünden ek paketler var. Devam etmek istiyor musunuz?
(evet/hayır

Hala devam ediyor indirmeye. Bu iş 2-3 defa başıma geldi (1.0 da) hatalara
baktım pisi ile ilgili bir şey göremedim bu konuda. Sizce bu bir pisinin
grafik arayüzdeki bir hatası mıdır?

Saygılar,
Can AKÇURA