[Pardus-kullanicilari] Pardus daha az mı güç harcıyor ne?

Can can_linux at superonline.com
22 Kas 2006 Çar 22:12:20 EET

Bana ilginç gelen bir deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum :

ardı ardına 3-4 elektrik kesintisi sonucu bilgisayarım saçmalamaya, açılmamaya
sonra da  kendi kendini kapatmaya başladı.Hatayı bulmak için epey
uğraştım.Hatayı bulmak için ilk müzelik  "386-dx-66" işlemcimi taşıyan kasamı
da tozlarını üfleyerek kullandım ve güç kaynağımın kesinlikle iyi durumda
olmadığı sonucuna 15-16 değişik deneyden sonra vardım.

Vaziyeti kurtaracak çözüm şu şekilde olabildi sadece:

1-iki kasa da elektriğe bağlı. HD nin elektriği eski kasadan, data kablosu
yeni kasadan.
2- DVD-RW nin elektriği eski kasadan, data kablosu yeni kasadan.

Bağırsaklar açık ve komplikasyona açık olsa da :)  Windows da işlemciyi  ya da
ekran kartını azıcık zorlasam donup kalıyor. Pardus ile tık demeden
çalışıyorum.

Tembelliğimi yenersem yeni güç kaynağı alacağım ama yine de bana ilginç geldi.

Pardus daha mı az kastırıyor ne?

Can AKÇURA