[Pardus-kullanicilari] Mesajlarda düzen

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
22 Kas 2006 Çar 13:20:43 EET

MUSTAFA DURMUS wrote On 22-11-2006 13:22:
> Merhaba,
>
> İnsanlar daha önce sorulmuş soruları tekrar tekrar soruyor, bu nedenle mailin en başına
>
> Soracağınız soru daha önce zaten sorulmuş ve yanıtlanmış olabilir, bu nedenle lütfen xxxxx. de arama yapınız.
>

> şeklinde bir şey eklense nasıl olur.
>
> Bir de bazı arkadaşlar yanıtı üste, bazılara alta, bazıları da ortaya yazıyor. Bu da bir düzensizliğe neden oluyor. Bunun içinde yanıtı nereye yazacaksak uyarılara bunu da eklersek iyi olur.

Ek olarak, yeni bir konu sorulacağı zaman başka bir mesaja cevapla
şeklinde değilde yeni mesaj oluşturarak yazılsa çok güzel olacak. Ben
mesajları gruplanmış olarak takip ediyorum ve öyle yapılınca herşey iç
içe girmiş oluyor.

Tabii aslında tüm bunlar genel kurallar ama maalesef herkes bilmiyor.

Selamlar.