[Pardus-kullanicilari] basit soru (winXP'ye bağlı hp yazıcı)

Selcuk Ozkutuk eselcuk at gmail.com
22 Kas 2006 Çar 09:14:48 EET

smb paylaşımlı yazıcıdan anonim diyorum.çalışma grubuna T1 diyorum Yazıcıya
HDL diyorum (yanımdaki win98'e yazıcıyı tanıtırken  red/HDL falan diye
otomatik gözükmüştü) yanlız sunucu kısmına ne yazacağımı
bulamadım.başınasmb://ekliyecekmiyim yoksa T1/red/DHL mi diyeceğim.
smb4k yı açtım
home/black/smb4k/red/............ gibi bir şey yazıyordu onu mu yazıcağım.
en başta anonim diyorum dedim ama yazıcının bağlı olduğu bilgisayarda
kullanıcı adı ve şifre var buraya şifreyi girip mi devam etsem.bu arada
localhost:631yazınca 404 not found yazıyor. kendimi pnp... grubuna yeni
ekledim. smb4kdan yazıcı ayarı yapılabiliyormu?
   Bİrde buda önemli bu denemeleri yaparken diğer windozlar yazı
çıkartamıyorlar. yazıcının bağlı olduğu bilgisayarı açıp kapatmak gerekiyor.