[Pardus-kullanicilari] Ktranslator'u uninstall edemiyorum.

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
21 Kas 2006 Sal 23:58:33 EET

Çöp dahil herşeyi temizledim ama..Bir yerde bir artık kalmış olmalı.
Pardus-->Programlar-->Yardımcı Programlar-->ktranslator(simgesiz)
sağ tıkla-->öğeyi düzenle-->sil-->kaydet
Bu şekilde kde menüden de siliyorum ama,programlar menüsünde yine yerini alıyor.
Bunu kde menüsünün kayıtlı olduğu dosyadan root yetkisiyle silmenin
bir yolu varmı acaba.
Silmem gerek,çünkü depodaki ktranslator'u kurduğumda çalışmıyor,tepki vermiyor.

21.11.2006 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: