[Pardus-kullanicilari] ozgurhan saygın kablosuz internet hakkında

ozgurhansaygin ozgurhansaygin at gmail.com
21 Kas 2006 Sal 22:33:32 EET

Böyle bir yazılım geliştirilmesinde emeği geçenlere teşekkürler..

Çalışan cd ile kullanıyorum şuan kablosuz internete bağlantı yapamıyorum..

http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:WiFi_WPA

bu sayfayı okudum ama bir pek birşey anlamadım anladım ama ne yaptıysan
olmadı benim gibi acemi kullanıcılar için bunları toplu işlem dosyaları
şeklinden yapılması yok mu?

Veya bunları daha açık ve anlaşılır olarak bana anlatan bir mail atan var
mı?

Ve bizim gibi acemi kullanıcılar için bunun bir üst versiyonunda bunları
kolaylıkla eklenmesi iyi olur..

Bilgisayar kablosuz ağı buluyor ama bağlanmıyor yardımcı olursanız
sevinirim.. teşekkurler.. paralo kısmını yazıyorum. Genede olmadı.

Teşekkurler..