[Pardus-kullanicilari] Tv Kartı Hakkında

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
21 Kas 2006 Sal 15:01:19 EET

21 Kas 2006 Sal 08:18 tarihinde, akif yurdakul şunları yazmıştı:
| Pardus Ata sürümünü kurdum. çok hoş olmuş. Fakat bundan önceki sürümde ve
| bu sürümde tek çalıştıramadığım Tv kartım.
| (Aver Tv Studio)
| Tv kartı markası bölümünden Aver Tv capture 98 var onu seçiyorum. tarama
| yaptırıyorum bulamıyor. sadece yoğun uğraşılarım sonucunda TRT 1'i buldu.
| Sorun antenden değil. Bilgisayarımda br de Xp var. onda çok düzgün.
| Ayrıca pardus'ta ses çıkışı alamıyorum ve tv kumandasıda çalışmıyor.
| Sorunun yanlış marka ve tuner seçiminden kaynaklandığını, ayrıca tarama
| sırasında karşıma gelen Frekans aralıklarında bir sorun yaşıyor olduğumun
> [...]

Tasma'dan yönetici modunda tv kartı yapılandırmasını aç.
 Avermedia Technologies Inc - Avermedia Tv Phone 98 >Uygula

 Tuner kısmında PAL_BG+FM olan birisini seç. Mesela
 LG Electronics Inc - PAL_BG+FM > Uygula

 Seçenekler - Pll kullanma ve Radyo kartı işaretle > Uygula
 Pll görüntüyü düzeltiyor galiba. Biraz bilgisayarı yoruyor.

http://www.box.net/public/elrsv5ighp#main
adresinden channels.xml dosyasını indirip kullanabilirsin.
Bu dosya sadece tv air VHF kanalları için kullanmak için channels.xml
dosyasını home dizinde
~/.kde3.5/share/apps/kdetv/
dizinine kopyala. Normalde arama yaptığında bulduğu kanalları bu dosyaya
yazar.

Ayarlar - kdetv programını yapılandır - Kanallar bölümünden bozuk kanalları
iptal edebilirsin

Not: Bir önceki mesaj için özür diliyorum. Nasıl o şekilde çıkmış anlayamadım.
Oysa mesajlar aynı.
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com