[Pardus-kullanicilari] f klavye>konsol ekranı >sil tuşu?

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
21 Kas 2006 Sal 14:39:57 EET

21 Kas 2006 Sal 14:21 tarihinde, mengucek şunları yazmıştı:
| merhaba..
| alfa3 den yükseltilmiş beta1 kullanıyorum..
| bu gün fark ettim..
| "f klavye"nin konsol ekranında bazı karakterleri basmama sorunu düzelmiş :)
| artık "x" nerede-ne basıyor diye aranmayacağız :)
| ama.. "ctrl+alt+f2" ile geçtiğim konsol ekranında "BkSpc (sil)" tuşu
| çalışmıyor.. daha doğrusu "^H" karakterini basıyor..
| f klavye kullanan arkadaşlar bir bakıverse.. genel bir durum mu? yoksa
| benim at mı böyle kişniyor..(sürücüsü benim ya :D
| hoşça kalın..

Sadece pardus kullanıcı adı yazan yerde kullanıcı ismimi (leopartux) yada root
yazarken geri tuşu ve ok tuşları dediğiniz gibi çalışmıyor. Ama login
olduktan sonra Bütün karakterler yerli yerinde (x, w gibi ) ve Türkçe
karakterleri de yazıyor. :)
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com