[Pardus-kullanicilari] Ktranslator'u uninstall edemiyorum.

kaangoktas at silivrihaber.net kaangoktas at silivrihaber.net
21 Kas 2006 Sal 00:02:33 EET

Selamlar

Son güncellemelerden sonra (pisi up) ntfs fortmatındaki harddiskim
"permission denied" hatası ile bağlanmıyor. Grub.conf ve
/boot/grub/menu.lst kernel' in son versiyonuna ayarlı. fstab ve mtab da
yaptığım ayarla ntfs diskin bağlı olduğu /sda1i görüyor ve ntfs-3g olarak
tanımlı. Son güncellemeden önce türkçe karakterli dosyalar harici
görüyordu. Tekrar mount etmek için ne yapmam gerek?