[Pardus-kullanicilari] internet problemi

Ulas Keskin ulas.keskin at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 21:03:04 EET

selam arkadaslar
daha önceden gruba attığım bir maili gonderiyorum arkadaslar yardımcı
olursanız sevinirim

benim sistem bilgilerim asağıdaki gibi:
etherneti tanıyor ama komutla veya arayüzle bir türlü ip
alamadı.netegiremiyorum
 (statik verdik olmadı)
bir de hoparlörden felaket cızırtı geliyor.

02:0a.0 Multimedia audio controller: Ensoniq 5880 AudioPCI (rev 02)
02:0b.0 Ethernet controller: Davicom Semiconductor, Inc. 21x4x DEC-Tulip
compatible 10/100 Ethernet (rev 40)

lsmod
lspci -n
ifconfig -a
dmesg   çıktılarını http://ipv6soft.uzem.itu.edu.tr/output.doc adresinden
alabilirsiniz gonderiyorum yardımcı olursanız sevinirm.