[Pardus-kullanicilari] hp 1020

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 13:48:30 EET

Merhaba
Bir çözüm umduyla yazmaya sormaya devam edeceğim.
Öncelikle hp 1020' yi yeni bir beta sürümüne kurabilen var mı? varsa nasıl
başardı?
Wiki de bahsedilen yöntem dahil hiç bir şekilde yazıcımı tanıtamıyorum.
Yazdırma yöneticisi içerisindeki yazcılar listesinde hp1020 yok ve ben
netten indiridiÄŸim foo2zjs'i derleyerek dahil ekleyemedim.
Pardus çıktığından beri pardus kullanıcısı olarak bu yazıcı sorunu ile
uğraşmaktan gerçekten çok sıkıldım en az 3 defa yazıcı değiştirdim..
beta-ata ve ....2-60 kernele sahibim.
kolay gelsin.

--
MD, PhD.