[Pardus-kullanicilari] Session Manager

Çağdaş Kayra Akman ckakman at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 11:42:30 EET

On 11/20/06, Ertuğrul Erata <ertugrulerata at gmail.com> wrote:

> selam
> oturumu otomatik olarak kaydetme derlen ne dediğinizi anlayamadım.
> eğer ayarlarınızın korunmasını kast ediyorsanız zaten korunuyor ?

Zaten sorun da bu, oturumda açık olan uygulamaların çıkarken otomatik olarak
kaydedilmesi. Oturumu açtığımda benim belirlediğim uygulamaların çalışmasını
istiyorum, en son oturumdan çıkarken açık bıraktıklarım değil.  Bu
bahsettiğim özellik KDE kontrol merkezinde Session Manager adıyla (adı ) var
ama Pardus'da o uygulama TASMA'ya dönüştürülürken (daha doğrusu TASMA'ya
gömülürken) göz ardı edilmiş, en azından bana öyle geldi.

Oturum açıldığında otomatik olarak çalıştırılacak ugulamarı belirlemenin
otomatik _olmayan_ bir yolu var mıdır diye sormaya çalışmıştım.

Kayra Akman