[Pardus-kullanicilari] ntfs-3g

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
20 Kas 2006 Pzt 00:13:58 EET

Kusura bakmayın sürüm denince sadece 2.6. ile başlayan kısmı algıladım
59 a hiç dikkat etmedim kernel infosunda versiyon 2.6... sürüm 60
yazmasına rağmen..

evet sorun düzeldi..

yalnız şöyle bir durum var.. grubu geçiyorum, kullanıcı adı ve şifremi
girmem gereken gri zeminli pardus 2007 logolu ekran geliyor, yaklaşık 5
saniye asılı duruyor, arkasından siyah bir ekran 2-3 saniye kalıyor,
nvidia nın logosu geliyor ve açılış yöneticisi çalışmaya başlıyor.. ilk
baştaki gri zeminli pardus logolu ekran fazla gibi geldi bana, kernel
güncellemesinden önce yoktu..

bu arada arada selim ok bey' e katılıyorum, böyle önemli bir
güncellemede wiki' yi, pardus forumlarını ve mail listelerini takip
etmeyen / haberdar olmayan kullanıcıları da düşünerek bir ön uyarı
gelmeli.. tabi en temizi menu.lst nin otomatik değişmesi..

iyi geceler herkese..