[Pardus-kullanicilari] ntfs-3g

selim ok selimok at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 00:00:46 EET

O zaman bu cok sakincali bir durum, tabi eger standart güncellemelerle
kernel'de güncelleniyorsa, yok biz gidip özellikle kernel'i degistirirsek
herhalde buna dikkat etmeliyiz, bende alfa sirasinda 1-2 defa kernel
güncelledim,ama bunu o dosyayi kendim indirerek yaptim, bunun disinda
güncellemeler sirasinda hic kernel güncellenmedi. (yada ben farketmedim)
Bu konuda güncelleme yapacak kullanicilar uyarilmamaz mi, Paket yöneticisi,
kernel degistiginde, 'bak kardesim söyle böyle yapman lazim yoksa
bilgisayarin acilmaz' dese, olmaz mi?

Selim
19.11.2006 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: