[Pardus-kullanicilari] ntfs-3g

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
19 Kas 2006 Paz 23:08:12 EET

19.11.2006 tarihinde kaangoktas at silivrihaber.net <
kaangoktas at silivrihaber.net> yazmış:

> Merhaba
>
> Bilgisayarımda kernel ve ntfs_3g gibi paketleri grafik arayüzden
> güncelledim. Yeniden başlattığımda grubu geçtikten sonra giriş ekranında
> (kullanıcı adı ve parolamı seçtiğim ekrandan sonraki, kde giriş
> yöneticisi) bilgisayar takılıp kaldı. Konsola düşerek pisi upgrade yaptım.
> Ardından yeniden başlattım ama aynı sorun devam ediyordu. Tekrar konsola
> gelerek
>
> nano -w /boot/grub/menu.lst
>
> yazdığımda gelen beş satırlık çıktıda görebildiğim bütün kernel
> [...]

yok kesinlikle böyle basit birşey için yeniden kurulum gerekmez :)

kernel versiyonunu 2.6.18.2-60 yaparsanız hallolur. en son bu versiyon
kuruldu.
yalnız dikkat edin kernel versiyonu 2 yerde var. mesela benim grub
parametrelerinde
kalın fontla değiştireceğiniz kısmı gösteriyorum:

title Pardus 2007 Beta1
root (hd0,6)
kernel (hd0,6)/boot/kernel-2.6.18.2-60 root=/dev/hda7
video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60splash=silent,fadein,theme:pardus
console=tty2 mudur=language:tr quiet
resume=/dev/hda6
initrd (hd0,6)/boot/initramfs-2.6.18.2-60