[Pardus-kullanicilari] Birkac genel soru

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
19 Kas 2006 Paz 22:25:34 EET

2006/11/19, selim ok <selimok at gmail.com>:

> [...]
> yamalak da olsa) girebiliyorum, ama Kvpnc (.vcp config dosyalarini kurmama
> ve .der sertifikalarini eklememe ragman) zaman asimi hatasi veriyor, tekrar
> deneyin diyip beni deli ediyor (IP'yi de görüyor aslinda) . Bir cözümü ,
> fikri olan var mi?
>
> Bunun disinda, Süper Karamba icin Liquid Weather temasi yükleyip
> kuruyorum, Ayarlarini degistirip baska sehirler seciyorum ama sürekli
> Wellington'i göstermeye devam ediyor, enteresan bir sekilde, bu sorunu
> benden baska yasayan var mi, yoksa kaderime boyun egicem.

 Bunu süperkaramba eklentisinden değilde sanat pardusdan indirip
kullanmalısın.
Benimde başıma gelmişti.  Süperkaramba  çalıştırıp sonra eklentilerinden
hava raporu eklentisini indirmiştim ve aynı sorun bende de olmuştu. Sonra
sanat pardusdan süperkaramba eklentilerinden indirip direkt çalıştırdım ve
sorun olmamıştı. Bide değişikliklerden sonra temayı yeniden yükle demen
gerekir.
kolay gelsin..

Birde ben 2007 Beta ile gelen duvar kagitlarini cok ic karartici buldum,