[Pardus-kullanicilari] Guncelleme ve acilma problemi

Server Acim sacim at kde.org.tr
19 Kas 2006 Paz 18:55:14 EET

19 Kas 2006 Paz 16:32 tarihinde, Selim Tavşan şunları yazmıştı:
> 19.11.2006 tarihinde Nihad Karslı <enki at r-3.org> yazmış:
>
> ben de hangisini değiştirsem öteki de değişiyor.
> yanlış birşey yok...
Açılışta Alt+F2 tuş kombinasyonu ile konsol ekrana girip root olduktan sonra,
nano -w /boot/grub/menu.lst dizinine girdim. Buradan kernel numarasını en son
sürüm numarasını yazdıktan sonra herşey düzeldi.
Yardımlarınız için teşekkür ederim.
--
Server Acim
- Besteci