[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 Beta 2 de karşılaştığım sorunlar

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
19 Kas 2006 Paz 18:02:16 EET

Merhaba,

Beta 2 'yi kurarken sistemde 1 den fazla optik okuyucu (cd, dvd, harici
dvdrw) varsa kurulum başlamıyor. Birini kaldırıp kurulumu yaptıktan
sonra 2. optik okuyucu aktif hale getirilincede sistem yine açılmıyor.
(5 kez yeniden kurulum, 2 kez bios güncelleme, 1 kaç kez bios
resetlemeden sonra :) )

beryl'i uzun uğraşlardan sonra listelerdeki çözümleri kullanarak
çalıştırmayı başardım. Ama bazen ilk çalıştırmada görev çubuğu
kayboluyor. x'i yeniden başlatıktan sonra beryl-manageri çalıştırıp,
pencere yönetici olarak kwin'e geçip tekrar beryl'e geçince çalışıyor.
Beryl 'de pencereleri eğip bükebiliyoruz ama bırakınca eski haline
geliyor. Benim bilgisayardamı bi sorun var yoksa zaten böyle mi?

Bilgisayarı ilk açışta harici disk (firewire ile bağlı) açıksa
bilgisayar görmüyor. Harici diski kapatıp açmak sorunu gidermiyor.
Harici diski kapatıp pardusu tekrar açtıktan sonra harici diski açınca
görüp otomatik bağlıyor? Bilgisayarı tekrar başlatmadan bunu nasıl çözerim.

Şimdilik bunların haricinde vcd, dvd izlemede, çoklu ortam dosyalarını
oynatmada bir sorunla karşılaşmadım. Hata wine ile macromedia
dreamweaver, fireworks, flash kurdum ve sorunsuzca kullanıyorum. Burda
tek sorun dw''da site manager penceresinin yüksekliği
değiştirilemediğinden burdan site tanımlaması yapamıyorum.

Eğer Betası böylese Kararlı sürümü nasıl olur. Dört gözle bekliyorum.
kararlı sürümü..

Emeği geçenlerin ellerine kollarına sağlık...

Saygı, Sevgi ve Linux.....

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği Bilgi İşlem Birimi
mevlut.kocak at artvin.gov.tr