[Pardus-kullanicilari] Guncelleme ve acilma problemi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
19 Kas 2006 Paz 16:20:38 EET

19.11.2006 tarihinde Kayra Akman <ckakman at gmail.com> yazmış:

> Konsoldan giriş yapılabiliyorsa işletim sistemi , tabi ki kernel de,
> çalışıyor demektir. Yoksa GRUB geçilemezdi. Sorun başka bir yerde olmalı.

tamamen haklısınız. grafik ortama girilemiyor bu durumda. isterseniz konsola
düşüp
kullanıcı olarak giriş yapıp:
startx

komutunu verin size ekran kartı driverı veya xorg ile ilgili hata
verecektir.
burada ekran kartı sürücüleri güncellendiği için yeni kernela gereksinim
duyuyor
anladığım kadarıyla grubda da eski kernel olduğu için x'e giremiyor...
yeni kernel gruba girilince işlem tamam oluyor...:)