[Pardus-kullanicilari] Guncelleme ve acilma problemi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
19 Kas 2006 Paz 15:36:50 EET

19.11.2006 tarihinde Server Acim <sacim at kde.org.tr> yazmış:

> Merhaba,

merhaba

Bugün (19 Kasım Pazar) öğlen 12.00 sularında yeni güncellemeyi yükledim.
> Bunlar arasında kernel, cups, openoffice vardı.

kernel güncellendiği için grub dosyasında gerekli değişiklikleri
yapmalısınız.

Sonra makinemi reboot yaptım.
> PARDUS yeniden açıldığında ilk karşılama mesajı geldi, ancak login ekranı
> gelmedi. Alt+F2 ile konsol ekranına giriş yapabildim. Yani eski MS-DOS
> sistemi ile çalışıldığı günlerdeki gibi. oradan kullanıcı adı ve parola
> ile
> bilgisayarıma girebiliyorum. Ama ekranımın tamamı konsol oluyor.
> Ekran kartım NVidia.
> Bu hatayı düzeltmek için ne yapabilirim?

açılıştaki grubda pardusun olduğu kısımda  e tuşuna basıp
düzenleyebilirsiniz veya
açılıştan sonra ctrl+alt+F1 ile konsola düşüp oradan root olarak giriş yapıp

grub dosyasında değişiklik yapabilirsiniz.