[Pardus-kullanicilari] Ses kartı + Web kamerası

MUSTAFA DURMUS mus_dur at isnet.net.tr
19 Kas 2006 Paz 15:12:29 EET

> Message: 3
> Date: Sun, 19 Nov 2006 01:38:28 +0000
> From: "Cengiz Isik" <necrocapo at gmail.com>
> Subject: [Pardus-kullanicilari] Ses kartı + Web kamerası
> To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>
> Pardusta  Philips ThumCam markalı web kameramı kullanamıyorum.Acaba
> yenisürümde bu da eklenebilir mi ?
>
> http://www.p4c.philips.com/cgi-
> bin/dcbint/cpindex.pl?scy=TR&slg=TUR&sct=WEBCAMS_SU_TR_CONSUMER&cat=PC_CAMERAS_CA_TR_CONSUMER&session=20061118203644_87.196.60.101&grp=PC_PRODUCTS_GR_TR_CONSUMER&ctn=DMVC1300K/00&mid=Link_Software&hlt=Link_Software
> [...]

konsolda toot iken :

lsusb

çıktısında verilen id ye göre arama yapmak gerekir. olmazsa buraya da yaz, fikrimiz olur.

Ses içinse konsolda normal kullanıcı iken :
kdesu kwrite /etc/hotplug/blacklist

yaz, satırın en altına ;
snd_usb_audio
snd-usb-audio

yaz, kaydet ve kapat. Bu bir bug ve düzeltilene kadar böyle idare edeceğiz :)