[Pardus-kullanicilari] bir soru soracam...

Kaan Göktaþ kaangoktas at silivrihaber.net
18 Kas 2006 Cmt 23:53:41 EET

Ben de size bunu anlatıyorum bir önceki yazdığım mailde ama siz
sorununuza çözüm üretilmesine yardımcı olacak bilgiyi vermeyip
kopyala-yapıştır yapıyorsunuz..

KDE' nin ne olduğunu zaten size yazdığım mailde açıklamıştım ki aşağıyı
takip edip görebilirsiniz. Sizden öğrenmemiz gereken ise copy-paste kde
açıklaması değil, o özelliği hangi linux dağıtımında görmüş olduğunuz...

Kimsenin bir şey sakladığı yok..