[Pardus-kullanicilari] bir soru soracam...

Ceza_Style ceza.style at gmail.com
18 Kas 2006 Cmt 21:03:47 EET

selam Pardus ahalisi,

benim aklima söle bir sey takildi hatirladigim kadari ile KDE de hizli
baslatta ki simgelerin üstüne fare ile gelince ordaki simgeler çok güzel bir
sekilde büyüyordu bence çok güzel bir görümün oluyordu bu olay fakat
Pardusda ben bu özelligi bulamadim KDE de KDE yapilandirna merkezindeydi
diye hatirliyorum bu bahsettigim özellik. Pardusda nerden bulurz bu özelligi
? eger bu özellik Pardusda yok ise bence olmali.

saygilar...
iyi eglenceler...