[Pardus-kullanicilari] Sabit diskin boş olan miktarını hatalı görünüyor.

M.Kemal AYYILDIZ kemal at kemalayyildiz.net
18 Kas 2006 Cmt 16:43:54 EET

Merhaba,
Sabit diskim üç parçadan oluşuyor. Üçüncü parça 94 gb civarında. Ancak
benim anlamadığım bu disk bölümü boş olduğu halde 1.6 gb lık bölümü dolu
imiş gibi görünüyordu (Gizli dosyaları göster dediğimde bile). Sadece
lost+found yazan ama içi boş bir dizin vardı. Onu sildiğim zaman da
durum değişmedi. Daha sonra bu disk bölümüne yedeklemek istediğim 3.6 gb
büyüklüğünde bir dizin kopyaladım. Sistem simgesini tıkladığımda
kullanılabilir boş alanı 84.81 gb gösterirken, gparted programında
baktığımda boş alan 89.56 gb görünüyor. Fikri olan ? Saygılar