[Pardus-kullanicilari] libgtk-1.2.so.0

Chriseba Lid'Asgar chriseba at gmail.com
18 Kas 2006 Cmt 11:15:31 EET

Az önce kişisel kullanım amaçlı bir emulatör uygulamasını pisi paketine
çevirecektim. Çevirdim de, ancak kullanmak istediğim uygulama "
libgtk-1.2.so.0" bağımlılığını istedi, sistemimde kurulu değildi.

Ardından Pardus kanalında bunu yazdığımda depolardan libgtk veta gtk1
paketiyle geliyordu. Biri Amule kurulunca onun da kurulduğunu söyledikten
sonra depolardan p2p uygulamalarının da kaldırıldığını  fark ettim.

p2p uygulamaları bir yana, ben bu libgtk-1.2.so.0 dosyasını nasıl bulacağım?

--
Chriseba Lid'Asgar
chriseba at gmail.com
http://chriseba-lidasgar.blogspot.com