[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 beta MSI M635 xorg vesafb

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
17 Kas 2006 Cum 16:03:05 EET

Merhaba;

13 Kas 2006 Pts 10:57 tarihinde, Yasin Bahtiyar şunları yazmıştı:
> 13.11.2006 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> yazmış:

> evet, realtek r1000 sürücüleri kaynak kodunda küçük bi değişiklik yapmam
> gerekti..

Bugün çıkacak olan yeni çekirdek sürümüne (2.6.18.2-60) ağ kartınız ile ilgili
iyileştirmeleri de dahil ettik, depoya eklendiğinde (bir sorun çıkmazsa bugün
veya yarın eklenecektir.) yeni çekirdek ile extra sürücü kurmadan test
edebilirseniz seviniriz.

Bugzilla'da ilgili hataya da yazdım, Nedim beyde de sanırım aynı donanım var,
hata raporlarınızı bekliyoruz.
--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... This is the stangest life I've ever known. - jm