[Pardus-kullanicilari] Dizin olusturmaya izin verilmiyor

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
17 Kas 2006 Cum 14:57:40 EET

17.11.2006 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış:

> Merhaba

merhaba

Pardus Beta'yı kururken  diski 2 ye ayırdım.Sistem dosyalarının olmadıgı
> disk bolumunde herhangi dizin veya baska birsey yaratamıyorum.
> "/home/Yeni Dizin adresine erişim engellendi" seklinde hata
> alıyorum.Sanırım bu disk bolumune yazma izni yok.
> Bunu halletmemin yolunu adım adım komutlarla yazarsanız sevinirim....

biraz daha açar mısınız? ayırdığınız ikinci kısmı /home olarak kullanıcı
bölümü olarak mı ayarladınız? yoksa
o kısım boş mu?

sistemin kurulu olduğu bölümün /home/kullanıcı_adınız kısmına direk
yazabilirsiniz. diğer kısımlara yazmak için
root olarak

pardus>programlar>sistem>daha fazla uygulama> dosya yöneticisi ni
kullanabilirsiniz...