[Pardus-kullanicilari] Kısa Kısa pardus beta ve yardım isteği.

Can can_linux at superonline.com
17 Kas 2006 Cum 12:26:37 EET

17 Kas 2006 Cum 11:59 tarihinde şunları yazmıştınız:
> 17 Kas 2006 Cum 10:06 tarihinde, huseyin bilen şunları yazmıştı:

  Merhaba,

 Mesajınız için teşekkürler. Ancak anlamadım.Google da YKB sayfasını aratıp
 linke tıklamaktan mı bahsediyorsunuz?

 Ben resmi adresleri olan www.teleweb.com.tr yi  adres satırına yazarak
 sadece yeni kullanıcı kodunu alabilecek kadar ilerleyebildim. 444 lü
 serviste görüştüğüm 2 kişi de henüz firefox a hazır olmadıklarını söyledi
 (bilmiyor olabilirler)

 Sizin girdiğiniz sayfanın linkini vermeniz mümkün mü? Google da aratıp
 şifre toplayıcı birinin adresine düşmeyelim de o sebeple.

 İyi çalışmalar,
 Can AKÇURA