[Pardus-kullanicilari] Kısa Kısa pardus beta ve yardım isteği.

Can can_linux at superonline.com
17 Kas 2006 Cum 00:29:59 EET

Selam,

İki gün önce pardus 1.0 dan pardus 1.1 beta ya geçtim.Özellikle donanım
tanınması anlamında hayran kaldım.Diğer güzellikleri yaşıyorum yavaş yavaş
herkes gibi. Bu fırsatla 1-2 sorunumu sorayım belki kişisel değildir.

1-gpsim paketini kurdum.Menüye yerleşmedi.Alt f2 de yazdığımda ise boş bir
pencere açıldı kaldı. (X yanında 0.21.11 yazarak.)  Bu arada menü
güncelleştirme aracı yok. Artık gerek yok demek mi bu?

2-gputils paketini de kurdum. Aynı problem ama bu sefer pencere bile açılmadan
komut bulunamadı gibi bir hata.

AMD +2600 , nvidia fx5200 , 256k ram , Atheros Dlink wirelesss , skystar2

Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.

3- Bir mesajda okumuştum YKB nin firefox ile desteklendiğini. İlgilenenlere :
maalesef henüz desteklemiyor.444 de arkadaşla epey diyalog yaptık ne firefox
ne konquerer şimdilik.

4- Oyunlar süper :) Çoğunu denedim sorunsuz çalıştırdım.

Pardus 1.1 için Dilekler :

1- Ayar taşıma  sihirbazı:  1.0 daki /home dizinimi taşıdım ancak 1.1 e
taşırken
sorunlar oluyor dosya sahipliği vs...

2-Wireless  bağlantı, özellikle şifreleme için arayüz.

Teşekkürler
iyi çalışmalar

Can AKÇURA