[Pardus-kullanicilari] cedega

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
16 Kas 2006 Per 22:36:21 EET

Son sürümün nuraması ve indirme adresi hakkında bilginiz var mı? Zira
cedega ile ilk kez bugün karşılaştım ve flyff fanatiği bir arkadaşımın
arzusunu yerine getirmeye çalışıyorum. Flyff çalıştırabilirse arkadaş
temelli Pardus' ta kalacak yoksa Windows' a dönerim diyor sırf o oyun
için..  :)

S.Çağlar Onur yazmış: