[Pardus-kullanicilari] ses sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Kas 2006 Per 22:11:25 EET

16.11.2006 tarihinde mitya <kratzki at gmail.com> yazmış:

> webcam takılı bilg onu çıkarttım snd-usb-audio ekledim altına da alt
> çizgili olarak da ekledim başına # koydum dosyadakiler hep öyleydi bi etkisi
> olur mu bilemiyorum..

başına #(diyez) işareti koymak "bunu dikkate alma" demektir. o nedenle
onları dikkate almayacaktır.
yani # ile yazman veya hiç yazmaman arasında bir fark olmayacaktır.
aslında kamerayı çıkarınca restarttan sonra düzelmesi lazım.
/etc/hotplug/blacklist dosyasına snd-usb-audio ve snd_usb_audio ekleyin
başına hiçbirşey koymayın.
bundan sonra kamera takılı veya değil farketmez sistemi restart yapın.
açılışta ses olması lazım...
olmazsa bu sefer tekrar konsoldan root olarak alsaconf komutunu uygulayın.
artık ses ayarı tamamdır.
eğer başka bir problem olursa bizimle paylaşın elimizden gelen bişey olursa
yaparız
kolay gelsin...