[Pardus-kullanicilari] KDE ve Faresiz köyün kavalcısı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Kas 2006 Per 19:54:01 EET

16.11.2006 tarihinde Hasan Dudu <dudu at metu.edu.tr> yazmış:

> beryl de ki super tus bu degil. denedim olmadi :) Hakikaten beryl de ki
> super
> tus denilen sey nedir ?

super tuş bildiğimiz win tuşudur. ama ayarlarınız farklı olduğundan
kullanamıyor olabilirsiniz.
mesela ben aşağıdaki resimdeki ayarla win(super)+F10  ile pencereyi max
yapıp geri alabiliyorum...
siz de bu ayarı yapıp win tuşu ile çeşitli kısa yolları kullanabilirsiniz.
mesela bir örnek daha vereyim. win(super)+mause un sol tuşuyla alan seçmek
seçilen alanın ekran görüntüsü almak için kullanılıyor. görüntü
masaüstünüzde hazırdır :P

kolay gelsin...