[Pardus-kullanicilari] ilk soru : ekran boyutu

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
16 Kas 2006 Per 18:41:10 EET

Merhaba;

16 Kas 2006 Per 19:20 tarihinde, Gultekin Komanli şunları yazmıştı:
> Herkese merhaba,
>
> Linux'da yeniyim, Pardus 2007 BETA'yı duyunca indirmeye başladım bir yandan
> bu gruba üye mesajları okumaya çalıştım. Ama bu işe pat diye dalmazsam hiç
> başlayamayacağım.
>
> Şimdilik "Pardus 2007 Kurulan" CD'sinden VMWare üzerine kuruluşu yaptım,
> öncelikle ekran boyutunu ayarlamak gerekecek 640x400 ve 800x600'den başka
> seçenek göremiyorum. Ekran kartım WinFast PX6200 TC, 1280x1024
> kullanabilmeliyim. Bunu nasıl yapacağım ?

VmWare, adı üstünde sanal makine sistemi - dolayısıyla sanal makinede sistemin
ulaştığı ekran kartı da sanal, monitör olarak da standart vesa destekleyen
bir sanal bir monitör bilgisi geliyor sanal sisteminize.

Sonuç olarak, sisteminizin tüm özelliklerini kullanmak istiyorsanız en rahat
yol Pardus'u sisteminizdeki bir disk bölümüne kurmak olacaktır.

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... The greatest trick devil pulled was convincing the world that he
    doesn't exist. - ks