[Pardus-kullanicilari] KDE ve Faresiz köyün kavalcısı

Bekir SONAT bekirsonat at gmail.com
16 Kas 2006 Per 19:08:07 EET

Merhabalar,
Pardus ile doğrudan alakalı değil ama belki de doğrudan alakalı :)

Pardus ATA'da bir ara garip bir sorunla ( 2. -- yedekleme için
kullandığım-- SATA diskim bozulunca, fare çalışmıyor , diski çıkarınca
çalışıyor.. )
faresiz çalışmak zorunda kaldım ve o zaman gördüm ki, klavye ile KDE'yi
yönetmek sırat köprüsünde yürümek kadar zor bir şey.
Findos'da eni-konu standartlaşmış - ezberlenen klavye karşılıkları var
menüleri açmanın, pencereleri yönetmenin..
XFCE'de bir kısmını ( Menü için Ctrl + ESC mesela )  miras almışlar çok
da iyi olmuş doğrusu..

Linuxda standart kestirim-tuş davranışları var mı merak ettim.

Bir de, şu windows logolu tuşu, kicker menüsüne atamanın bir yolu var mı ?

Bekir