[Pardus-kullanicilari] open office ingilizce yazım denetimi

Hasan Dudu dudu at metu.edu.tr
16 Kas 2006 Per 16:27:40 EET

merhaba,
open office ingilizce'in yazım denetimi yapmaya ikna etmek icin ne yapmak
gerektigini bilen var mi acaba? Anladigim kadariyla openoffice imde ingilizce
sozlukler yok. Onlari tekrar kurmam lazim.  Open office forumlarinda
files>wizards>dictionaries in kullanilmasi tavsiye ediyor ancak bendeki ooo
de wizards altinda dictionaries diye bir sey yok.
Gectigimiz 3 saat boyunca DicOOO diye bir programcigi calistirmaya ugrastim
ama basarili olamadim. BASIC de cesitli satirlarda hatalar veriyor.
herkese iyi calismalar