[Pardus-kullanicilari] Pardus

samet carco53 at gmail.com
16 Kas 2006 Per 02:10:24 EET

14 Kas 2006 Sal 05:27 tarihinde, sefiktekin şunları yazmıştı:
> Sizce ilk defa Pardus olacak biri olarak bu işin içinden
> çıkabilecekmiyim. Pascal Programla dilini bili yorum ama okulda bize
> toplamayı çıkarmayı öğrettiler yani basit şeyler. Tabi okuldan sonra
> kendimi biraz geliştirdim ama ne kadar yardımı olur bilmiyorum. Açıkcası
> ben çok tedirginim... Birde visual Basic biliyorum onun da yardımı olur
> mu? Teşekkürler... Herşey için.

eğer ilk zamanlar benim başıma gelen donanım problemlerini yaşamazsan ki şu
dönemlerde pek sorunlar yok (asıl problem benim bir şekilde linux
dağıtımlarının desteklemediği yada benim desteklemediği donanımları
bulmam :D) eğer problemin çözümü varsa bir kez çözünce tekrar yapmakta
zorlanmıyorsun çünkü artık öğrenmişsindir. Ama eğer problem halen hiç bir
linux dağıtımında çözülmemişse işin o donanım için zor..

bence programla dillerindeki mantığı bilen birisi olarak bir çok ev
kullanıcısından dahada avantajlısın. aramıza insanların katılması için hiç
bişey yapamasam da aramıza Hoş Geldin...