[Pardus-kullanicilari] Firefox yükleme

Kayra Akman ckakman at gmail.com
15 Kas 2006 Çar 23:25:08 EET

cem sonmez wrote:
> Merhaba
>
> Firefox'u internetten indirdim ve onu nasıl kuracagım konusunda hicbir
> fikrim yok(Henuz yeni bir kullanıcıyım).izlemem gereken adımları
> acıklarsanız sevinirim...
>
> iyi gunler

Pardus'ta Firefox zaten yüklü. İnternetten indirip kurmanıza gerek yok.
Ancak Pardus'taki Firefox 1.5.0.8 .

Siz Firefox 2.0'ı kullanmak istediğiniz için indirdiyseniz, indirdiğiniz
tar.gz dosyasını istediğiniz yere açıp, içindeki README INSTALL vb.
dosyalara bakarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.

Kendim bu yolla Firefox'u kurmadığım için tam olarak hangi dosyaya
bakmanız gerektiğini ya da yapmanız gereken adımları söyleyemiyorum.
Ancak ben, sürümü en yeni sürüm olmasa da (belki önümüzdeki aya kadar
2.0'a geçilir Pardus'ta da) halihazırda kurulu olanı kullanmanızı
öneririm. Zaten Firefox'u indirdiğinize göre Konqueror ya da Firefox'tan
birini kullanıyorsunuz demektir.

Kayra Akman