[Pardus-kullanicilari] Java

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Kas 2006 Çar 16:14:45 EET

Sayın Hocam
Emdas daki hesap üzerinden matriksdata.com a bağlıyır açılan sayfada
bağlantı tam değilse yönlendirdiği adres http//:java.com/en/download/index.jsp
bu sayfada açılan java Runtime Enviroment Download a basınca açılan sayfada
Linux versiyonları biri RPM  bir diğerini hatırllıyamıyorum manuel yükleme
olarak çıkıyor.Az önce Pardusdan çıkıp suse yi açtım matriksdata.com da
sayfa açmayınca  yönlendirme ile ulaştırdığı java sweb sitesinden Java
Runtime Environment downlod tıkladım akabinde l5 küsur Mb boyundaki java
runtime enviromenti indirdim YaST'2 ile kur dedikten sonra aynı sayfada (
matrixdata.com da açınca İMKB  İşlem gören hisselerin veri akışı
başladı.Teşekkürler

15.11.2006 tarihinde Ismail Donmez <ismail at pardus.org.tr> yazmış: