[Pardus-kullanicilari] İnternet paylaştırma

Emin Şenay esenay at boun.edu.tr
15 Kas 2006 Çar 15:43:29 EET

Selamlar,

Pardus ile çalıştığım  2 bilgisayarı birbirine bağlamak istiyorum.
Bilgisayarların özellikleri şöyle:

1. Masaüstü: 2 ethernet kartı, internet bağlantısı
2. Dizüstü: 1 ethernet kartı

Masaüstü bilgisayarımdaki fazladan olan ethernet kartını kullanarak dizüstü
bilgisayarımı internete bağlamak istiyorum. Masaüstü bilgisayar windows iken
dizüstü bilgisayarla bu bağlantıyı oluşturabilmiştim. Dizüstü bilgisayar hem
pardus altında hem de windows altında internete bağlanabiliyordu. Ancak
gerekli olan bağlantıyı masaüstü bilgisayarında pardus çalışıyorken
gerçekleştiremedim. Bunu nasıl yapabilirim?

Şimdiden teşekkürler...