[Pardus-kullanicilari] Tarih ve saat sorunu

Kayra Akman ckakman at gmail.com
15 Kas 2006 Çar 15:18:20 EET

Mesele Pardus'ta ya da KDE'de neden sistem saatinin UTC olduğunu
bildiremiyor olmam. ( KDE'nin oturum ayarları seçeneklerini Tasma'da
göremedim, saatle ilgili böyle bir ayr var dı çıkarıldı mı bilemiyorum )

Neyse, BIOS saatini değiştirdim dediğiniz gibi. Pardus gene yanlış saati
gösterdi ama elle ayarladım artık. Ubuntu'da sorun olursa orada ayar
yapmaya çalışırım.

Teşekkürler ilginiz için.

Kayra Akman