[Pardus-kullanicilari] HP PSC 1315 tanıtım ve kurulum sorunu.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Kas 2006 Çar 10:08:31 EET

Arkadaşım
Sabah mailinizi okur okumaz hardımın boş partitionuna sıfırdan Pardus
1.1beta kurdum ekran çözünürlüğümü düzelttikten sonra simgeleri ve
yazı
boyutlarını ayarladım yazıcı tanıtımına geçtimekleden sonra açılan pencerede
yerel yazıcı seri paraleli tıklayıp açılan kısımda Hp Psc 1310 series USB
CN48QB40MR02HPLİP i işaretleyip denedim baskı önümde hiç sorunsuz çıktı
verdi.Hatırladığım kadarıyla Ubuntu yazıcı tanıtımı için 10 dakika kadar
uğraştırmıştı Knoppix de bu süre daha da uzun suse de Pardus gibi ilk
seferde  hemen tanıtabilmiştim.Hoş amatör acemi kullanıcı 10 Aydır linux
kullanıcısı olarak en kolay printer tanıtımını Pardus 1.1 de betada
gerçekleştirdim alphalarda epeyce uğraşı vermiş tanıtıp baskı alamamış baskı
alana kadar bayağı uğraşmıştım hoş o da kde den kaynaklanan bir sorunmuş
Onur hocamın geçici önerisi ile baskı alabilmiştim.Şu anda Kde sorunu
çözülmüş bir Pardus da kullanıcılar arasında en yaygın kullanımı olan 1300
serisi printerin sizde çalışmamış olmasını cidden merak ettim.Ben olsam
sonuna kadar uğraşırım karakterim icabı taktımmı uykusuzda kalsam çözüm
bulana kadar uğraşırım.Kolay gelsin

15.11.2006 tarihinde Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> yazmış: