[Pardus-kullanicilari] kaffein kapanması , KAMERA, HPHP 1315 YAZICI

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
15 Kas 2006 Çar 10:06:41 EET

14 Kas 2006 Sal 23:26 tarihinde, Hasan Ozcelik şunları yazmıştı:
> Masaüstü pc'de de aynı.
> VCD cd'yi algılamıyor.
>
> 14.11.2006 tarihinde tnelub571 <tnelub571 at mynet.com> yazmış:

VCD sorunu Pardus'a özel bir sorun değil, Linux çekirdeğinde henüz
düzeltilmemiş bir hata. Kernel geliştiricilerine hata bildirildi.
Geçici olarak kmplayer/mplayer kullanmayı deneyebilirsiniz, hata verse de
çökmüyor en azından, vcd izleyebiliyorsunuz.

VCD taktığınızda kde penceresinin açılması için ise kernel hatasının çözülmesi
gerekiyor.

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... This is the stangest life I've ever known -- JM