[Pardus-kullanicilari] Pardus ISO Linux

talat uyarer uyarertalat at gmail.com
15 Kas 2006 Çar 00:07:05 EET

Selam,

Pardus benim notebookuma BIOS sorunundan dolayı kurulamıyordu. Grub komut
satırına düşüyordum. Bunun iki çözümü olduğunu öğrendim ya notebookumun BIOS
update ini yapmalıydım yada Pardusun Kurulum CD sini acmak için kullandığı
GRUB yerine Ubuntunun yada benzer dağtımların kullandıgı ISO Linux yapısını
kullanmalıydım.(Bu kurulum sonrası kullanılan Grubla karıştırılmasın.) Bende
çözüm olsun diye Pardus Beta 2007 sürümünün ISO Linux ile başlayan bir
türünü hazırladım. Çok başarılı olmamış olabilir. Bende şuan Pardus bu cd
ile sıkıntısız kuruluyor. Pardusu benim gibi aynı sorunla kuramayn
arkadaşlar için ve test etmek istiyen gönüllüler için
http://cdimages.gaplan.org adresine CD İmajnı attım. Eğer dener ve
fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.