[Pardus-kullanicilari] ses kartı problemi + internet bağlantısı

selim ok selimok at gmail.com
14 Kas 2006 Sal 20:31:49 EET

Ihsan bey, ne demek istediginizi pek anlamadim, sanirim ulas bey'in
donanimlari nelerdir bunu ögrenmek istiyorsunuz, ama ilk bakista pek
aciklayici durmuyor yazdiklariniz.

Ulas bey, ethernet kartinizin marka ve modeli, ses kartinizinda ayni
sekilde yazarsaniz daha iyi olur. Bunun disinda IP'yi otomatik aldim
demissiniz, yani baglisiniz'da web sayfalarini mi
görüntüleyemiyorsunuz. Proxy kullaniyor musunuz? Eger kullaniyorsaniz
bununla ilgili ayarlari yapmaniz gerekiyor, özelliklede tarayicinizin
baglanti ayarlari kismindan. Ses konusunda da Kmix'i acip line-in,
mikrofon vb. gibi ihtiyaciniz olmayan seylerin seslerini kapatip bir
deneyin belki sorun bundandir. Degilse baska ayarlar yapmak
gerekebilir.

http://www.pardus-wiki.org/index.php/K%C4%B1lavuz:A%C4%9F_ayarlar%C4%B1
http://www.pardus-wiki.org/ bu sayfa pardus icin yararli bilgiler
icerir, sorunlarinizi cözmenize yardimci olur.

Son olarak, sorunlarinizi detayli bir sekilde anlatmaya gayret edin
ki, okuyanlar tam olarak ne oldugunu anlayabilsin. Ayni sorunla
karsilasanlar kendi durumlari ile karsilastirabilsin.

Iyi calismalar
Selim

14.11.2006 tarihinde ihsan AKIN <ihsan.akin at gmail.com> yazmış: