[Pardus-kullanicilari] Kapsamlı Yardım İstiyorum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
14 Kas 2006 Sal 19:57:20 EET

Arkadaşım
Anladığım kadarıyla kopma olmuş Pardus 1.1 beta 694 Mb. Yeniden indirmeniz
gerekecek. İndirdikten Cd yakarken düşük hız seçmenizi öneririm 16x veya 20x
gibi hızlarda standart yüksek hızda yakarsanız bazı CD ler kurulumda sorun
çıkartıyor.Bodrum civarında iseniz Pardus 1.1 beta CD si ulaştırabilir ve
yüklemenize de yardımcı olabilirim.Kolay gelsin

14.11.2006 tarihinde sefiktekin <sefiktekin at mynet.com> yazmış: