[Pardus-kullanicilari] creative webcam vista pro

cihan inan cihan253 at gmail.com
14 Kas 2006 Sal 19:55:05 EET

dedigniz gibi gspca paketini kurdum. kurulum esnasinda çakıştığı için
spca5xx kaldırıldı. kurulumdan sonra reboot ettim.
scanimage denedigimde
# scanimage -L

No scanners were identified. If you were expecting something different,
check that the scanner is plugged in, turned on and detected by the
sane-find-scanner tool (if appropriate). Please read the documentation
which came with this software (README, FAQ, manpages).

cevabını aldım.
amsn kullanıyorum ve bu programla kamera acmai denedigimde kurulu bir aygıt
yok cevabını aldım. başka yapmam gereken yani eksik yapdıgım birşey varmı
acaba ?

14.11.2006 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: