[Pardus-kullanicilari] antika pc ye os

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
14 Kas 2006 Sal 19:27:19 EET

Evet Pardus açılmadı bile.. DSL Live Cd ile çalıştı ama kurulumu çok
karmaşık ve maalesef o sırada bir mouse takılması yaşadığım için yarıda
kesildi. İşi gücü bıraktım ölüye elektro şok yapmaya verdim kendimi.
Slax Popcorn Live Cd, Zenwalk 3,0 ve Xfld 0,3 ile de denemeler yapacağım.

Slackware 7,0 in iso linkini yazabilirseniz indirip linux kolleksiyonuma
katmak isterim.

F.Aydýn DÜNDAR yazmış: