[Pardus-kullanicilari] Kapsamlý Yardým Ýstiyorum

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
14 Kas 2006 Sal 19:27:24 EET

Merhaba burada ayrıntılı bir şekilde zamanında anlatmıştım
http://www.bilisimlab.com/blog/index.php?entry=entry051025-221531
Eğer indirdiğiniz dosyanın md5 imzası sitedeki ile uyuşmuyorsa hatalı inmiş
demektir. Eğer istanbul içindeyseniz elden yok değilseniz kargoyla
iso veya normal şekilde cdye yazılmış şeklini size yollayabilirim